2014. január 17., péntek

Telefon


Megmondom őszintén,odavagyok a telefonokért. Szeretem cserélgetni,mindig más tetszik meg.Mi alapján döntök egy készülék mellett?Nos,talán hiszed talán nem,nem elsősorban a mindentudó okostelefonokat részesítem előnyben. Természetesen azt is figyelembe veszem,mit tud,de inkább a kamera,hangzás(rádió,zenetudás)nálam a döntő.Ja,és természetesen a design…Nő létemre általában a fehér telefonokat kedvelem.

Legutóbbi,szolgáltatómnál tett látogatásom alkalmával felkínálták a csere lehetőségét,és bizony elgondolkodtam. Ugyan még februárban cseréltem le a Nokiámat,de természetesen már azóta újabb telcsik is kijöttek. Aztán végül meggondoltam magam,amit akkor választottam,teljesen megfelel az igényeimnek. Akkor áttértem a Samsungra,sajnos a Nokiáknál egyre több csalódás ért.
Úgy döntöttem,inkább megkérdem a drágalátos páromat,kell-e neki másik telcsi.Nemigazán egy cserélgetős tipus,de most kivételesen igent mondott.Kiváncsivá tett,vajon melyik lehet az a teló,ami miatt megszokott nemleges válasz helyett meglepetésemre igennel válaszolt.
Nos,az Xperia.Állitólag jó döntés,de természetesen,mint mindegyikben,ebben is vannak hiányosságok.A szakértő szemével.
Nekem és páromnak nincsen,mert mi telefonálásra,fotózásra és max zenehallgatásra használjuk a telcsiket.
Akinek hiperszuper kell,az biztos talál benne hibát.A netezés nálunk telefonon nem megy.Véleményem erről,ha internetezni akarok,leülök a lapitopi elé,kényelmesen,és úgy böngészgetek.
A fészbuk telefonon való használatát kifejezetten utálom.Sok emberhez már nem lehet szólni szinte,mert a telefonon nyomja a fészt,és csak egy legyintést kapsz:”Mindjárt,várj egy picit”.
Nos,ettől a falra mászok.Főleg ha ezt a boltban teszik, a pénztárnál.

Mindettől függetlenül azért megnézem az új telefonokat,de azt hiszem,a jelenlegi még marad…Ez most nagyon bejött(persze ismerve magam,ki tudja meddig…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése